Select Language
Pencarian Sederhana
Pencarian Spesifik
Judul : Pengarang :
  • SEARCHING...
Subyek/Subjek :
  • SEARCHING...
ISBN/ISSN : GMD : Tipe Koleksi : Lokasi :
Link Universitas

Design by PPTIK UMP

DETAIL REKOD
Kembali ke sebelumnya  
Judul PENINGKATAN KETERAMPILAN MEMBACA TEKS AKSARA JAWA DENGAN METODE KOOPERATIF INTEGRASI MEMBACA DAN KOMPOSISI (CIRC) PADA SISWA KELAS VIII SMP NEGERI 2 SRUWENG KEBUMEN TAHUN PELAJARAN 2012/ 2013
Edisi
No. Panggil
ISBN/ISSN
Pengarang Sitatun Rodiyah
Subyek/Subjek Bahasa Jawa
Klasifikasi
Judul Seri
GMD Skripsi
Bahasa Indonesia
Penerbit
Tahun Terbit 2012
Tempat Terbit Purworejo
Kolasi
Catatan
Detil Spesifik ABSTRAK Rodiyah, Sitatun. 2012. “Peningkatan Keterampilan Membaca Teks Aksara Jawa dengan Metode Kooperatif Integrasi Membaca dan Komposisi (CIRC) pada Siswa Kelas VIIIB SMP Negeri 2 Sruweng kebumen Tahun Pelajaran 2011/2012”. Progaram Studi Pendidikan Bahasa dan Sastra Jawa. Universitas Muhammadiyah Purworejo. Seratan punika ancasipun ngrembag tiga prekawis, (1) kadospundi lampahipun panyinaonan kooperatif integrasi maca lan komposisi dhumateng para siswa kelas VIIIB SMP Negeri 2 Sruweng Kebumen, (2) kadospundi pengaruhipun metode kooperatif integrasi membaca dan komposisi dhateng motivasi panyinaonan siswa kelas VIIIB SMP Negeri 2 Sruweng Kebumen, (3) kadospundi paningkatan panyinaonan maca teks aksara Jawa ngginakaken metode kooperatif integrasi maca lan komposisi dhumateng para siswa kelas VIIIB SMP Negeri 2 Sruweng Kebumen. Teori ingkang dados adhedhasar wonten panaliten inggih punika teori Slavin (2005: 201) ingkang medharaken bilih salah satunggalipun fokus ingkang utama saking kagiatan CIRC dados carita dhasar inggih punika ngginakaken wekdal dados luwih efektif: para siswa kerjasama wonten tim-tim kooperatif saking kagiatan-kagiatan punika, ingkang dipunkoordinasi saking penyinaonan kelompok maca, supados saged mujudaken tujuan-tujuan wonten bidang-bidang sanesipun kados dene pamahaman maca, kosa kata, pamaca pesen, lan ejaan. Para siswa kamotivasi supados saged kerjasama wonten kagiatan-kagiatan punika utawa rekognisi sanesipun ingkang adhedhasar panyinaonan sedaya tim. Jinising panaliten inggih punika panaliten tindakan kelas kaliyan jejer panaliten siswa kelas VIIIB SMP Negeri 2 Sruweng Kebumen saking jumlah siswa 42. Panaliten tindakan kelas dipunlampahi tiga tahap, inggih punika pra siklus, siklus I lan siklus II. Pangumpulan data ngginakaken tes lan nontes. Teknik analisis data arupa teknik deskriptif prosentase lan teknik deskriptif kualitatif. Teknik deskriptif prosentase diginakaken kangge nganalisis data panyinaonan maca teks aksara Jawa ngginakaken metode CIRC lan teknik deskriptif kualitatif diginakaken kangge nganalisis subasita, motivasi lan kagiatan panyinaonan siswa. Saking hasil panaliten dipunmangertosi (1) lampahipun ngginakaken metode CIRC kangge ningkataken kaprigelan maca teks aksara Jawa. (2) pengaruhipun metode CIRC dhateng motivasi siswa, ningkat saking siklus I tumuju siklus II, (3) Paningkatan panyinaonan maca teks aksara Jawa saking pra siklus 71,52, siklus I 76,29 lan siklus II 80,86. Paningkatan saking pra siklus tumuju siklus I 4,77, siklus I tumuju siklus II 4,57. Menawi katuntasan saking pra siklus 45,29%, siklus I 61,90%, lan siklus II 92,86%. Paningkatan saking pra siklus ngantos siklus I 16,61%, saking siklus I ngantos siklus II 30,96%. Kata kunci: membaca, aksara Jawa, metode CIRC
Gambar Sampul
Lampiran
LOADING LIST...
Ketersediaan
LOADING LIST...
  Kembali ke sebelumnya