DETAIL REKOD
Kembali ke sebelumnya
Kembali ke sebelumnya
Judul | UPAYA PENINGKATAN KETERAMPILAN MEMBACA WACANA BERHURUF JAWA DENGAN METODE TEAM-GAME-TOURNAMENT (TGT) SISWA KELAS VIII A SMP NEGERI 7 KEBUMEN TAHUN AJARAN 2012/2013 |
Edisi | |
No. Panggil | |
ISBN/ISSN | |
Pengarang | Nita Kusmiyati |
Subyek/Subjek | Bahasa Jawa |
Klasifikasi | |
Judul Seri | GMD | Skripsi |
Bahasa | Indonesia |
Penerbit | Program Studi Bahasa dan Sastra Jawa FKIP Universitas Muhammadiyah Purworejo |
Tahun Terbit | 2013 |
Tempat Terbit | Purworejo |
Kolasi | |
Catatan | |
Detil Spesifik | Kusmiyati, Nita. “Upaya Peningkatan Keterampilan Membaca Teks Aksara Jawa dengan Metode Kooperatif Team Game Tournament (TGT) pada Siswa Kelas VIIIA SMP Negeri 7 Kebumen Tahun Pelajaran 2012/2013”. Progaram Studi Pendidikan Bahasa dan Sastra Jawa. Universitas Muhammadiyah Purworejo.2013. Perkawis ingkang badhe dipuntaliti wonten panaliten inggih punika: (1) kadospundi anggenipun metode kooperatif tipe TGT saged mindhakaken proses pasinaon maos kangge siswa kelas VIII A SMP Negeri 7 Kebumen lan (2) kadospundi anggenipun metode kooperatif tipe TGT saged mindhakaken hasil pasinaonan maos kagem siswa kelas VIII A SMP Negeri 7 Kebumen. Teori ingkang dados adhedhasar wonten panaliten inggih punika teori Slavin. Wonten teorinipun, Slavin (1994: 84) angaturaken wonten 5 komponen wonten ing pasinaonan TGT: (1) presentasi kelas, (2) kerja kelompok, (3) permainan (game), (4) turnamen, (5) penghargaan kelompok. Jinising panaliten inggih punika panaliten tindakan kelas kaliyan subjek panaliten siswa kelas VIIIA SMP Negeri 7 Kebumen saking jumlah siswa 33. Lan objek panaliten inggih punika kemampuan siswa maos teks beraksara Jawa. Panaliten tindakan kelas dipunlampahi tigang siklus, inggih punika pra siklus, siklus I lan siklus II. Desain panaliten, prosedur panaliten, instrumen panaliten, teknik pengumpulan data, lan teknik analisis data. Sumber data ing panaliten punika punika kapendhet saking para siswa lan data-datanipun kapendhet kanthi ngginakaken pedoman observasi, catatan lapangan,lembar pengamatan lan dokumentasi. Saking hasil panaliten dipunmangertosi (1) lampahipun ngginakaken metode TGT kangge ningkataken kaprigelan maos teks aksara Jawa. (2) pengaruhipun metode TGT dhateng motivasi siswa, mindhak saking siklus I tumuju siklus II, (3) Pindhakan panyinaonan maca teks aksara Jawa saking pra p siklus 73,93, siklus I 76,97 dan siklus II 82,07. Paningkatan saking pra siklus ke siklus I 3,04, siklus I ke siklus II 8,14. Menawi katuntasan saking pra siklus 45%, siklus I 57,83% lan siklus II 93,94%. Paningkatan saking pra siklus dhateng siklus I agengipun 12 %, saking siklus I dhateng siklus II agengipun 36,11. Kata Kunci : maos aksara Jawa, metode pasinaonan TGT |
Gambar Sampul | ![]() |
Lampiran | LOADING LIST... |
Ketersediaan | LOADING LIST... |
Kembali ke sebelumnya |